joi, 12 noiembrie 2009

Cat o eternitate si cat o mie de cuvinte

Stii, aseara ...cand ne-am incrucisat privirile si ni le-am lasat sa stea de vorba ...A fost ceva magic, ceva ce n-as da pe nimic in lume ...A fost o clipa cu tine, o clipa de care aveam mare nevoie ...O clipa cat o eternitate si cat o mie de cuvinte ...


Cand privirea mea ti-a vorbit, mi-ai raspuns: "Si eu te iubesc ..." Nu era nevoie sa-mi spui ...Stiam deja ...Dar uneori inima are nevoie de cuvinte ...ROSTite sau neROSTtite ...


Privirile noastre au mai stat putin de vorba ...Nu mai era nevoie de cuvinte ...Eram deja dincolo de ele ...Si era bine ...Aveam nevoie de o clipa impreuna ...O clipa cat o eternitate si o privire cat o mie de cuvinte ...

3 comentarii:

  1. cu cine vorbesti tu acolo, copilu'? ...frumos, oricum...bine-ai venit in gasca! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=Sg0CeRog-yQ

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru tot ce ai scris si pentru tot ce VEI SCRIE aici:) Nu conteaza nici cui te adresezi, nici de ce... ci CUM. Si cred ca e un mod de adresare ... mai mult decat... sincer si artistic:) Scrie, scrie, scrie...!!!! Curand... te vom citi... intre file de carte... sunt sigura de asta...:*

    RăspundețiȘtergere